Πολιτική επιστροφών

Πολιτική επιστροφών

Μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος, χρώμα ή και διαφορετικό προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, αρκεί να καταχωρήσετε το αίτημά σας αποστέλλοντας μας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@centrobimbo.gr ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά στο 2296027905. Στη συνέχεια το προϊόν θα πρέπει να αποσταλεί σε εμάς εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος επιστροφής του, χρησιμοποιώντας ΜΟΝΟ τον τρόπο μεταφοράς που θα σας υποδείξουμε με χρέωση παραλήπτη. Τα προϊόντα κατά την επιστροφή τους θα πρέπει: να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, χωρίς αυτοκόλλητα ή ταινίες, να μην έχουν υποστεί ουδεμία φθορά, τα ταμπελάκια να παραμένουν πάνω στα προϊόντα, να μην έχει γίνει οποιαδήποτε χρήση τους, και να συνοδεύονται απαραίτητα από το παραστατικό αγοράς που έχετε λάβει κατά την παραλαβή τους.

Για αγορές εντός Ελλάδας, η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη, αρκεί η αλλαγή να πραγματοποιείται ΜΟΝΟ με τον τρόπο που θα σας υποδείξουμε και χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση επόμενης αλλαγής επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής, το ποσό εξαρτάται από το είδος του προϊόντος, τα οποία χρεώνονται αυτόματα στην παραγγελία αντικατάστασης. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα για τη δεύτερη αλλαγή, να επιλέξει για την επιστροφή του δέματος σε εμάς, όποια εταιρεία ταχυμεταφορών εκείνος επιθυμεί, αφού θα επωμισθεί ο ίδιος τη χρέωση των μεταφορικών. Διατηρούμε το δικαίωμα άρνησης αλλαγής προϊόντων του πελάτη στην περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών εκ μέρους του, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος του αντικατάστασης και υπαναχώρησης, και όταν κρίνουμε ότι δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

Στην περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω διαδικασιών ή αν δεν πληρούνται οι νομικές προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή των προϊόντων, τότε θα γίνεται επιστροφή τους στον πελάτη, ο οποίος θα επιβαρύνεται με το κόστος συσκευασίας και αποστολής τους.

Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται προϊόντα άλλα από την παραγγελία κατά είδος ή κατά ποσότητα, ή με διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά που παρουσιάζονται στον ιστότοπο ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με το κατάστημά μας είτε γραπτώς στο e-mail: info@centrobimbo.gr είτε τηλεφωνικά στο 2296027905 εντός 14 ημερών(ημερολογιακών) από την ημέρα παραλαβής. Κατόπιν επικοινωνίας επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην επιχείρηση μας καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την επιχείρηση αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρία μας τρόπος επιστροφής. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής, Δελτίο Αγοράς κ.ά.) και πλήρη τη συσκευασία του καθώς και τα έντυπα που τυχόν το συνοδεύουν(π.χ. οδηγίες χρήσης, ταμπελάκια).

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση ελλαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει αρχικά με το κατάστημά μας είτε γραπτώς στο e-mail: info@centrobimbo.gr είτε τηλεφωνικά στο 2296027905 όπου θα κατόπιν συνεννόησης θα γίνει η επιστροφή του προς επισκευή ή αντικατάσταση προϊόντος. Η επιστροφή του προς επισκευή ή αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής, Δελτίο Αγοράς κ.ά.) και πλήρη τη συσκευασία του καθώς και τα έντυπα που τυχόν το συνοδεύουν(π.χ. οδηγίες χρήσης, ταμπελάκια). Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για την ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση, δύναται ακύρωση της συναλλαγής και η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς. Η επιστροφή  χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία. Για παραγγελίες που έχουν εξοφληθεί με αντικαταβολή ή μετρητά(παραλαβή απ’ το φυσικό κατάστημα) η επιστροφή της πληρωμής ολοκληρώνεται μέσω τραπεζικού λογαριασμού το πολύ σε διάρκεια 7 εργάσιμων ημερών.

Τα έξοδα επιστροφής και επαναπροώθησης προϊόντων που είναι εντός εγγύησης επιβαρύνουν εμάς. Σε περίπτωση όμως που το προϊόν δεν καλύπτεται από τους όρους εγγύησης του εισαγωγέα – κατασκευαστή – εισαγωγέα ή το προϊόν δεν παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα σύμφωνα με τις προδιαγραφές λειτουργίας του τα συνολικά έξοδα μεταφοράς αμφίδρομα επιβαρύνουν τον πελάτη

Ακύρωση παραγγελίας

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ακυρώσει εγκαίρως την παραγγελία του γραπτώς στο info@centrobimbo.gr ή τηλεφωνικά στο 2296027905. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ήδη εκτελεστεί ο πελάτης έχει την υποχρέωση να αποζημιώσει την επιχείρηση με κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε (η επιχείρηση) για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Άρνηση παραλαβής δέματος

Ο πελάτης οφείλει να παραλάβει το δέμα που έχει παραγγείλει με εξόφληση αντικαταβολή, βάση νομοθεσίας που προστατεύει τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Στην περίπτωση που το προϊόν δεν τον ικανοποιεί μπορεί βεβαίως στη συνέχεια (εντός 14 ημερών) να το επιστρέψει.

Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο, ένα δέμα δε γίνει δεκτό, ή δεν το παραλάβει ο παραλήπτης με ευθύνη του, θα κληθεί να πληρώσει το συνολικό κόστος των μεταφορικών της αποστολής και επιστροφής του δέματος. Σε αντίθετη περίπτωση θα κινηθεί διαδικασία διεκδίκησης των χρημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους της όλης διαδικασίας διεκδίκησης τους.

Επίλυση διαφορών

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ).

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης έως την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η επιχείρηση υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, πίστωση του ποσού στην ίδια κάρτα σε 7 εργάσιμες ημέρες(από την επιστροφή στο κατάστημα μας του προϊόντος) σύμφωνα με το πως ορίζει η τράπεζα. Σε περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» ή σε περίπτωση αντικαταβολής, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος ή με κατάθεση σε λογαριασμό του που θα μας υποδείξει κατά την αίτηση υπαναχώρησης. Τυχόν τραπεζικά έξοδα, θα βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε επιχείρηση δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:
Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας και υγιεινής.